Üdvözlünk a GamerTech oldalán!
Hívjon minket+36 70 776 7875

Dead Cells - PlayStation 4 Játékok

Dead Cells


  • Készletnformáció: RAKTÁRON
Új: 8 990 Ft



Szállítási idő: 2 munkanap
Szállítási díj: 990 Ft

ISMERTETŐ:


Roguelike, Rogue-lite, roguelike-like, rogueschmike! Nem számít, minek nevezed őket, soha nem elég belőlük! Mint ilyen, szeretnénk bemutatni a roguelike és a metroidvania stílus törvénytelen szerelemgyermekét, a RogueVANIA-t. Na, elég is a marketingszövegből, nézzük meg közelebbről, mivel is van dolgunk.

metroidVania esetében egy fix, manuálisan megtervezett, összekapcsolt világról beszélünk. A játék helyszíne egy hatalmas sziget, amely soha nem változik. Minden biom, főellenfél, és az ezeket összekötő útvonal már a kezdetektől megvan. Az, hogy hogyan jutsz el hozzájuk, az megint egy más történet...

Azonban a Dead Cells esetében, a halál lép a metroidvania játékokra jellemző visszatérő rendszer helyébe. Elsőre látszólag elérhetetlen ösvények fogják szegélyezni utad, de a válaszokat ezekhez a rejtvényekhez a sziget felfedezésével fognak megkapni. Legyen az egy kulcs, egy új akrobatikus képesség vagy elfeledett varázslat. Miután felfedted, eme tudás veled marad, lehetőséget adva arra, hogy új utakon érd el a célod. Unod már a bűzlő csatornákat? Akkor irány a bástya, egy kis friss levegőért! A képességeid, játékstílusod és persze a talált tárgyak fogják megszabni az utad.

Továbbá, mint azt a "RogueVania" kifejezés (nem is annyira) burkoltan üzeni, elég komoly hatást gyakorolt ránk a közelmúlt roguelite áradata. Amikor nincsenek checkpointok amik megmentenének a hibáidtól, az adrenalin az egekbe szökik. És amikor veszítesz, az bizony fájni fog, így mindenképp élve kell maradnod. Ahelyett, hogy a klasszikus memorizálásra alapoznál a pálya és az ellenségek elhelyezését illetően, a procedurális generálás a megérzéseid, reflexed és az alkalmazkodó képességed fogja díjazni.

Mindezekkel, tisztában vagyunk, hogy a "procedurális generálás" olyan baljós képeket jelenít meg sok játékosban mint a rossz pályatervezés és unalmas játékmenet. Így mi egy hibrid megoldást választottunk, ahol minden menet egy figyelmesen megtervezett szint "halmaz" válogatás. A terv az, hogy egy minden apró részletig megtervezett világ érzését adjuk, miközben minden alkalommal egy új élményt tudunk nyújtani a játékosnak.

 

Viszont ne gondold, hogy könnyű kis séta lesz. Minta alapján harcoló szörnyek és kihívást jelentő boss harcok során fogod megtanulni, melyik harcot válaszd és hogyan válj egyre erősebbé. Minden fegyvernek megvan a saját tulajdonsága és a gurulás, kitérés egyre természetesebb lesz ahogyan megtanulod kezelni a szörnyek tömegét, amik elnyomnak minden felkészületlent. A "nehéz, de sportszerű" érzést szeretnénk megvalósítani.

Elfáradtál az erőszaktól és haláltól? Fedezd fel kicsit a helyet, sétálj egyet, élvezd a bástyákból való kilátást, találj titkos szobákat. Thomas és Gwen, a művészeink, egy lehetőséget se szalasztanak el, hogy lenyűgözzenek a pixelart tudásukkal, és egy felfedezésre érdemes világot alkossanak. Talán még a világ történelméről is megismersz egy kicsit, ki tudja?

Ajánlatunk
AKCIÓ