1082 Budapest, Corvin köz 4. |
+36707767875 +3616134318 |
info@gamertech.hu

Webshop szabályzat

GARANCIÁLIS FELTÉTELEK:

A fogyasztói szerződés keretében, bruttó eladási árhoz igazodva, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a jótállás időtartama:

a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,

b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,

c) 250 000 forint eladási ár felett három év.

A 10.000 forintot el nem érő áru fogyasztási cikkre nincs jótállási kötelezettség.

Fentiektől eltérően a gyártó többletkötelezettséget vállalhat a jótállási időtartam vonatkozásában.

űJelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában elérhető, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal(célszerű ezért annak elmentése). A cég fenntartja magának a jogot a jelen ÁSZF részbeni vagy teljes módosítására a már megszerzett fogyasztói jogok sérelme nélkül. Fontos tudomásul venni, hogy a létrejött egyedi jogügylet részévé a jogügylet létrejötte napján hatályos ÁSZF válik.
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének megtételével azt is jelzed, hogy teljes körűen megértetted és elfogadod a Gamertech Kft mindenkor hatályos általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit. Elfogadás hiányában jogügylet nem kezdeményezhető, joghatás nem keletkezik.
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatos információkat megtalálod az Információk oldalunkon, illetve felmerülőkérdéseidre szívesen válaszolunk a megadott elérhetőségeinken!

Megvásárolható termékek,szolgáltatások köre

A megjelenített termékek megvásárolhatók interneten keresztül házhoz szállítással,személyes átvétellel illetve az üzletünkben is, ha mellette fel van tüntetve,hogy van raktáron.

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:
Megveszem: azt jelenti, hogy a termék van raktáron, tehát az üzletben megvásárolható. Amennyiben az általad kiválasztott terméknél ez a felirat szerepel úgy szeretettel várunk üzletünkben, vagy az árut interneten is megrendelheted.
Megrendelem: Ebben az esetben a termék nincs raktáron, de már forgalomban van, tehát ha jelzed felénk szándékodat miszerint egy ilyet szeretnél, mi megrendeljük neked és a megérkezéséről értesítünk. Rendelésedet leadhatod az interneten, telefonon keresztül vagy e-mailben is. Kérjük olvasd el az Árak pontot is.
Előrendelem: Az ilyen státuszú játékok még nincsenek forgalomban, de a közeljövőben az üzletek polcaira kerülnek. Ha előrendelsz egy játékot, akkor a hozzánk beérkező első szállítmányból félrerakjuk neked a kívánt mennyiségben. Abban a nem várt esetben, ha az összes előrendelt mennyiségnél esetleg kevesebbet kapunk, a leadott előrendelések időbeli sorrendjében szolgáljuk ki rendelőinket. Éppen ezért javasoljuk a beszerezni kívánt termék minél hamarabb történőmegrendelését. Amennyiben egyáltalán nem- vagy késve érkezik be raktárunkba a termék, a feltüntetett megjelenési időponthoz képest, úgy a nem- illetve a késedelmes teljesítésért, valamint az ebből eredő károkért felelősséget nem vállalunk. Kérjük olvasd el az Árak pontot is!
 
A termékek mellett feltüntetett árak az áfát tartalmazzák. A szállítási költség az ár alatt van feltüntetve.

Szeretnénk megjegyezni, hogy ritkán ugyan, de előfordulhat, hogy a raktáron felirat egyetlen egy darabjátékot takar, vagy rendszerhiba miatt látod, hogy az elfogyott termék még raktáron van. Ezért szeretnénk kinyilvánítani, hogy még a raktáron levőstátuszú termékek esetében sem tudjuk garantálni, hogy az adott játék reálisan az az üzletben van, illetve postázható. Az ilyen termék rendeléséből fakadókárodért sajnos nem tudunk felelősséget vállalni, azt azonban vállaljuk, hogy a lehető legrövidebb időn belül értesítünk, ha az adott termék még sincsen ténylegesen raktáron. 

Árak
A raktáron levő termékek esetében a feltüntetett ár az a bruttó ár, amin megvásárolod tőlünk a terméket.
A rendelhető, előrendelhető termékek esetében feltüntetett ár, az árkalkulációkor fennálló piaci helyzet szerint került kialakításra. A rendelhető, előrendelhető termékek az árkalkuláció pillanatában még nincsenek ténylegesen az üzletben- sőt,előfordulhat, hogy még hosszú hónapokig nem is lesznek- az előrendelhető termékeknél mindig látod a termék adatlapján, hogy mikor érkezik. Ilyenkor az ármeghatározásnál a kiadó által felkínált árakat, valamint az aktuális devizaárakat vesszük figyelembe. Mivel a termékek raktárunkba érkezéséig sok idő eltelik(eltelhet), így külső tényezők- a kiadó áremelése, a forint jelentős gyengülése- arra kényszeríthet minket, hogy változtassunk az oldalon korábban megjelentetett áron. Természetesen abban az esetben, ha a változás pozitív irányú, akkor mi is csökkentjük az árainkat. Megjegyezzük, hogy az árkorrekciósorán mindig figyelemmel kísérjük a piacon levő kínálatot, és igyekszünk a legolcsóbbak maradni még az áremelés mellett is, hogy Neked a legjobb legyen.Ezért szeretnénk leszögezni, hogy a rendelhető, előrendelhető státuszú termékek esetében az árváltoztatás jogát fenntartjuk! Fenntartjuk abban az esetben is,ha te már előrendelted, megrendelted az adott terméket.

Az előrendelhető termékeknél, az oldalon előforduló 1 Ft.-os termékdíj, csak az oldalon futó szoftverprogramozása miatt van megadva, mivel az 0 Ft.-os árat nem tud értelmezni. Ez nem jelenti azt, hogy a termék ennyibe fog kerülni! Ilyen esetekben arról van szó, hogy a termékre még mi sem kaptunk árajánlatot a beszállítóktól így nem tudunk kalkulálni vele, azonban szeretnénk jó előre jelezni, hogy a termék kapható lesz az üzletben. Az árváltoztatás jogát tehát itt is fenn tarjuk!

Tehát a még meg nem jelent konzolok, és azok játékainak árai és specifikációi (leírásai) tájékoztató jellegűek! Ugyanez áll a megrendelhető, aktuálisan nem raktáron lévőtermékekre! Az oldal tulajdonosa semmilyen felelősséget nem vállal érte! Azesetleges árváltozásnál lehetőséget biztosítunk Neked az indoklás nélküli elállásra mindaddig, amíg az adott termék nem kerül postázásra. A termék adatlapokon szereplő leírások, specifikációk, jellemzők csupán tájékoztató jellegűek, azok esetleges téves feltüntetéséért, az oldal üzemeltetője és a Tulajdonosa (Gamertech Kft.) semmilyen nemű felelősséget nem vállal!

Rendelési információk:

1. Általános információk, a rendelés menete

Rendelés feldolgozása:

A megrendelések feldolgozása a munkanapokon 17 óráig történik. Amennyiben a megrendelésedet később adod le, azt csak a következő munkanapon tudjuk feldolgozni. A 12 óráig beérkezett rendeléseket, amennyiben a termék raktáron van, már másnap kézbesítjük.
A termékek kiválasztása után a vásárlás gombra kattintva a megrendelésed elküldésre kerül. Ezután a megadott e-mail címedre fogsz kapni egy visszaigazoló levelet a rendelésedről, melyben ismét leellenőrizheted a megadott adataidat illetve a rendelt termék(ek)et és szállítási díjakat. Eltérés esetén az ott megadott e-mail címen vagy telefonszámon tudsz értesíteni minket.

A rendelés menete:

Az oldalon előzetes regisztráció nélkül is lehet rendelni, ebben az esetben azonban a rendelés feladása előtt ki kell tölteni egy űrlapot. Ha ezt megtetted, automatikusan regisztrált felhasználóvá válsz.


 A Megveszem/ Megrendelem/ Előrendelem gombra kattintva a termék a kosárba kerül.
 A jobb felső sarokban a kosár ikonra kattintva megtalálod a kiválasztott játékok listáját
 Vásárlás véglegesítés gomb
 Szállítási illetve számlázási cím megadása
 Vásárlás gombra kattintás
 Visszaigazoló e-mail megérkezik (amennyiben az nem történik meg valószínűleg rosszul adtad meg az e-mail címed vagy telített a postafiókod)



 

Vásárlás

A megrendelőlapra a kosároldalán található TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ gomb megnyomásával juthatsz. Ezt akkor tedd meg, ha a kosarad tartalmával elégedett vagy, és a kiválasztott termékeket valóban meg szeretnéd vásárolni. A megrendelőlap teljes kitöltése kötelező,hiszen ez a rendelés leadásának alapvető feltétele.
Kitöltés
Kérünk minden adatot pontosan, és körültekintően adj meg. A piros csillaggal jelzett részek kitöltése kötelező! Ne legyen kivétel ez alól a telefonszám sem,mert ha azt nem adod meg, akkor nem tudjuk telefonon visszaigazolni a rendelést.

A Gamertech webáruházában vásárolt termékek továbbértékesítése nem megengedett, viszonteladókat nem szolgálunk ki.

Az oldalunkon megrendelt termékeket utánvételes (a csomag átvételekor a kézbesítőnek fizetendő készpénzben vagy bankkártyával) küldeményként tudjuk eljuttatni hozzád, amennyiben azt szeretnéd. Futárszolgálatunk, az GLS Magyarország Kft. (elérhetőségük Telefon: 06-29-88-67-00)  futárszolgálat az ország egész területén igénybe vehető, melynek költsége 100.000 Ft.-ig egységesen bruttó 1790 Ft.- 100.000 Ft feletti vásárlás esetén pedig 3490 Ft.-. A raktáron lévő termékek esetében a szállítási idő a csomag feladásától számítva 1-2 munkanapot vesz igénybe. Ha mégis a személyes átvételt preferálod, úgy üzletünkben bankkártyás és készpénzfizetés ellenében (1082. Budapest, Corvin köz 4.) veheted át a terméket.

Előfordulhat, hogy a raktáron felirat egyetlen egy darab játékot takar, vagy rendszerhiba miatt látod, hogy az elfogyott termék még raktáron van. Ezért szeretnénk kijelenteni, hogy még a raktáron levő státuszú termékek esetében sem tudjuk garantálni, hogy az adott játék reálisan az az üzletben van, illetve postázható. Az ilyen termék rendeléséből fakadó károdért sajnos nem tudunk felelősséget vállalni, azt azonban vállaljuk, hogy a lehető legrövidebb időn belül értesítünk, ha az adott termék még sincsen ténylegesen raktáron.

A raktáron levő termékek esetében a feltüntetett ár az a bruttó ár, amennyit fizetned kell a termékért (ehhez addicionálisan hozzátevődik a futárdíj).
A rendelhető, előrendelhető termékek esetében feltüntetett ár, az árkalkulációkor fennálló piaci helyzet szerint került kialakításra. A rendelhető, előrendelhető termékek az árkalkuláció pillanatában még nincsenek ténylegesen az üzletben- sőt, előfordulhat, hogy még hosszú hónapokig nem is lesznek- az előrendelhető termékeknél mindig látod a termék adatlapján, hogy mikor érkezik. Ilyenkor az ármeghatározásnál a kiadó által felkínált árakat, valamint az aktuális devizaárakat vesszük figyelembe. Mivel a termékek raktárunkba érkezéséig sok idő eltelik(eltelhet), így külső tényezők- a kiadó áremelése, a forint jelentős gyengülése- arra kényszeríthet minket, hogy változtassunk az oldalon korábban megjelentetett áron. A még meg nem jelent konzolok, és azok játékainak árai tájékoztató jellegűek!


Megjegyzés

Az üzenet mezőben a rendeléssel, szállítással kapcsolatos kérdéseidet teheted fel, illetve egyéb információkat adhatsz meg (pl.: kapucsengőn más a felirat,csak bizonyos napszakban felel meg a kiszállítás stb.).
Átvétel módja
Legördülő sávból választhatod ki, hogy milyen módon szeretnél hozzájutni a termékhez. Személyes átvétellel-e, avagy futárszolgálattal.
Számlázási, szállítási cím módosítása
A kosár tartalma alatt láthatod személyes adatlapod is, amit itt is felülírhatsz, pl.: ha máshova kérnéd a szállítást, illetve a számlát, mint a hivatalos lakcímed.
Vásárlás
Ha mindennel végeztél, akkor a rendelésed befejezését a VÁSÁRLÁS VÉGLEGESÍTÉSE gombra kattintva teheted meg. Ezután a megadott email címedre fogsz kapni egy visszaigazoló levelet a rendelésedről, melyben ismét leellenőrizheted a megadott adataidat illetve a rendelt termék(ek)et. Eltérés esetén az ott megadott email címen vagy telefonszámon tudsz értesíteni minket. A vásárlásvéglegesítése után a szerződés közöttünk létrejön.

Használt termékek esete

Az oldalunkon megvásárolható egyes használt termékeink esetében, az újkori állapot szerinti 1x felhasználható kódok, csomagolás és egyéb kiegészítők is hiányozhatnak ezért használt termék esetén mindig tájékozódjon kollégáinknál a használt termékek állapotáról. Amennyiben mindenképpen ragaszkodsz az Online kódhoz egy adott termék esetében, úgy kérjük vásárlás előtt tájékozódj kollégánknál. Használt termékek esetében a garancia idő változó, általában 1 Hónap - 3 Hónap közötti intervallum.

Szállítási és fizetési lehetőségek

Az oldalunkon megrendelt termékeket a G4S futárszolgálat segítségével,utánvételes (a csomag átvételekor a kézbesítőnek fizetendő) küldeményként tudjuk eljuttatni hozzád, amennyiben azt szeretnéd. Futárszolgálatunk az egész ország területén igénybe vehető. Ha mégis a személyes átvételt preferálod, úgy üzletünkben készpénzfizetés ellenében (1082 Budapest, Corvin köz 4.) veheted át a terméket.

Futárszolgálat

A futárszolgálat az GLS Magyarország Kft Futárszolgálat segítségével történik. Országosan 690 Ft.-

Ennek keretében igénybe vehető:
-Házhoz-szállítás minden címre
-Országosan 1-2 munkanap kézbesítési idő
-Fuvarozási biztosítás
-Bankkártyás és készpénzes fizetési lehetőség
-SMS E-mail értesítés

Országosan választható az GLS Magyarország Kft futárszolgálattal történő kézbesítés. A futárszolgálat munkatársai a feladástól számított 48 órán belül vállalják a csomagok kézbesítését. Mivel a futárok napközben dolgoznak, kérjük, hogy olyan szállítási címet adj meg, ahol munkanapokon 9-17 óra között át tudja valaki venni a csomagot!

Jó hír a vidéken lakóknak, hogy nem részesülnek hátrányban a távolság miatt,hiszen a futárszolgálat egységesen szállít minden magyarországi címre,függetlenül attól, hogy fővárosi, vagy vidéki címről van-e szó.

A GLS Magyarország Kft munkatársai szükség esetén telefonon is egyeztetnek a címzettel,ezért kérünk, hogy a megrendelőlap kitöltésekor olyan telefonszámot adj meg,amelyen általában elérhető vagy! Ha a címzett az első kézbesítéskor nem tartózkodik a címen, a kézbesítő értesítést hagy a csomag érkezéséről.

A termékek szállítási költsége az adott platformnál a termék adatlapján megtalálható.

Ez a költség tartalmazza a csomagolási, szállítási és utánvételi díjat is!


Fontos!
A garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjél megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérd jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át át a csomagot.Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

FONTOS! Munkatársaink minden esetben hibátlan, és sérülésmentes (kivéve, ha kifejezetten ilyet vásárolsz)terméket tesznek bele a csomagodba. A csomagok külsős cég szállítja ki Neked,sajnos ritka esetben előfordulhat, hogy szállítás közben sérül a csomagod.Kérjük, hogy amennyiben módodban áll, bontsd ki a csomagot a futárszolgálat munkatársa jelenlétében, és győződj meg róla, hogy sérülésmentes terméket kaptál-e. Kérjük, hogy amennyiben sérült a csomagolás, vagy rongálódott lenne a termék mikor átveszed a csomagot, kérdd meg a kézbesítést végző futárt, hogy vegyen fel jegyzőkönyvet a sérülésről. A futárszolgálat szabályzata értelmében ugyanis csak ebben az esetben tudják elfogadni a reklamációt.

Fizetés:
Kiszállítás esetén csak utánvétellel való fizetés megoldható.

Garancia


Garanciális feltételek
Gépek
Üzletünk igyekszik mindent megtenni a kényelmed érdekében, éppen ezért elegendő a géphez kapott garancialevél megőrzése a garanciális javítás esetére. A megvásárolt gép számát regisztráljuk rendszerünkben, így a szám és a garancialevél kellően bizonyítja, hogy az esetlegesen javításra szoruló konzol tnálunk vásároltad.
Játékok

Szavatossági jogok, jótállás
Szavatossági, jótállási kötelezettségeinknek a Polgári törvénykönyv, illetve a151/2003 (IX.22.) Kormány rendelet rendelkezéseinek megfelelően teszünk eleget.A vásárló számára nyitva álló, a termékhez járó jótállási jegyen meghatározott garanciaidő alatt szervizünk javítja meg az esetlegesen meghibásodott olyan termékeket, amelyekre jótállási kötelezettségünk kiterjed. A vevő törvényben meghatározott szavatossági jogait, annak meghatározott sorrendjében, a törvény adta keretek között érvényesítheti. Így a vevőt kijavítás, kicserélés, árleszállítás vagy elállás illeti meg. Jelentéktelen hiba esetén elállásnak nincs helye! A vevő, a hiba felfedezése után a lehető legrövidebb időn belül köteles kifogását cégünkkel közölni. A közlés késedelméből eredő kárért a vásárló felelős.

 

Garanciaidő

Új gépek esetén:
Microsoft gépek esetén 12 + 12 hónap
                      12 hónap teljes körű garancia
                      12 hónap adatlapi garancia

Sony gépek esetén 12 hónap


Elállás joga:

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.)kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől,visszaküldheti a megrendelt terméket még akkor is ha már kibontotta (ez nem állDVD-k és CD-k, azaz szoftverek esetében).
Amennyiben él ezzel a jogával, úgy a visszaszállítás minden költsége őtterheli, továbbá kötelezhető a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkmegtérítésére. A cég köteles a visszahozott termék kézhezvételétől 30 naponbelül visszatéríteni a vételárat. A visszatérítés módja az üzletvezető és avásárló közötti megállapodás szerint történik (banki átutalás, postai kifizetésstb.)
A termék visszavételéhez a vásárló nem köteles az eredeti számlát elhozni,azonban köteles az összes tartozékot visszaszolgáltatni és a garancialeveletbemutatni.

Nem illeti meg a vásárlót az elállás joga:

Használt termékek esetében.
• Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaimozgások, ingadozásoktól függ.
• Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedikérésének megfelelően került előállításra.
• Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.

Elállási jog gyakorlásának menete
Amennyiben élni szeretnél elállási jogoddal, annak jelzését megteheted a megadott elérhetőségeink valamelyikén e-mailben, vagy telefonon.
A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttasd vissza cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek téged terhelnek, a utánvéttel küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!
Kiemelten ügyelj a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nemrendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a vásárlót terheli!
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség.(például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt). Amennyiben ezen vizsgálatnál jelen kívánsz lenni és ezt az elállási nyilatkozatmegtételénél jelzed, akkor a termék hozzánk való megérkezésétől számított 2munkanapon belül megírjuk a bontás időpontját, amely legfeljebb az értesítésmegküldésétől számított 3 munkanap. Az elkészült felvételt az általános elévülési idő bekövetkezéséig tároljuk és abból csak Hatóságok és igényed szerint– a költségek vállalása esetén – Részedre adunk másolatot.
A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a Gamertech Kft  egyeztetés alapján a vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát vagy postai csekken fizeti ki.

Adatkezelés


A regisztráció illetve a vásárlás során megadott adatok a cég saját nyilvántartásába kerülnek, amelyhez harmadik fél nem férhet hozzá. Ezeket az adatokat szigorúan bizalmasan kezeljük. Arról tájékoztatunk, hogy adataid megadásával hozzájárulsz, hogy új termékeinkről e-mailben ismertetőt küldjünk Számodra. Amennyiben úgy érzed, hogy a személyes adataidhoz fűződő jogodban sérelemért, ez esetben tiltakozhatsz az adatkezelés ellen és Bírósághoz is fordulhatsz. Jogaid, lehetőségeid részletes szabályait az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII.törvény tartalmazza.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999(II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások,valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyeskérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Gamertech Kft általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.
Az együttműködés során mindkét fél a jóhiszeműség és a tisztesség elvénekfigyelembe vételével, kölcsönösen együttműködve köteles eljárni.

A vásárlók e-mail címének tárolására az Árukereső (Online Comparison Shopping Kft. (1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., Adószám: 24868291-2-42, Cégjegyzékszám: 01-09-186759) adatfeldolgozó megbízással rendelkezik a Megbízható Bolt Programhoz kapcsolódó vásárlói elégedettség-felmérés céljából. Az itt történő vásárlások után a vásárló e-mail címe az Árukereső részére továbbításra kerül. Az adattovábbítás célja: vásárlói visszajelzés igénylése és megjelenítése. Az adatfeldolgozásra így továbbított átadott e-mail címet, mint személyes adatot utasításunkra az Online Comparison Shopping Kft. kezeli, megfelelő írásbeli szerződés és adatvédelmi feltételek mellett.

Ajánlatunk
AKCIÓ
ÚJDONSÁG
ELŐRENDELHETŐ